Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΣΕΝ & ΘΗΛΥ.

Βιβλίο «Γένεσης», κεφ. Α/1, εδ. 27. 
«Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ' εικόνα εαυτού· κατ' εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς». 

 Επιστολή «Β’ Πέτρου», κεφ. Β/2, εδ. 5-9. 
5 και εάν τον παλαιόν κόσμον δεν εφείσθη, αλλά φέρων κατακλυσμόν επί τον κόσμον των ασεβών εφύλαξεν όγδοον τον Νώε, κήρυκα της δικαιοσύνης, 
6 και κατέκρινεν εις καταστροφήν τας πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας και ετέφρωσε, καταστήσας παράδειγμα των μελλόντων να ασεβώσι, 
7 και ηλευθέρωσε τον δίκαιον Λωτ καταθλιβόμενον υπό της ασελγούς διαγωγής των ανόμων· 
8 διότι ο δίκαιος, κατοικών μεταξύ αυτών, δι' οράσεως και ακοής, εβασάνιζεν από ημέρας εις ημέραν την δικαίαν αυτού ψυχήν διά τα άνομα έργα αυτών· 
9 εξεύρει ο Κύριος να ελευθερώνη εκ του πειρασμού τους ευσεβείς, τους δε αδίκους να φυλάττη εις την ημέραν της κρίσεως, διά να κολάζωνται. 

 Βιβλίο πρ. «Δανιήλ», κεφ. Ζ/7, εδ. 25. 
«Και θέλει λαλήσει λόγους εναντίον του Υψίστου, και θέλει κατατρέχει τους αγίους του Υψίστου, και θέλει διανοηθή να μεταβάλλη καιρούς και νόμους και θέλουσι δοθή εις την χείρα αυτού μέχρι καιρού και καιρών και ημίσεος καιρού».

      ΣΧΟΛΙΑ: 
     Από τα Μ.Μ.Ε. πληροφορούμαστε ότι πολύ σύντομα θα έρθει στη Βουλή των Ελλήνων για ψήφιση νομοσχέδιο που θα θεσμοθετεί και θα νομιμοποιεί το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων ζευγαριών καθώς επίσης θα ρυθμίζει και θέματα που θ’ αφορούν την υιοθέτηση παιδιών. 
      Δικαιολογώντας την πρωτοβουλία του αυτή ο πρωθυπουργός δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε τηλεοπτικό κανάλι ότι: «Το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια που προτίθεται να φέρει προς ψήφιση δεν είναι κάτι επαναστατικά διαφορετικό από αυτό το οποίο ήδη ισχύει σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, ενώ παράλληλα τόνισε πως ένας άνδρας μόνος του δεν θα μπορεί να έχει παιδί με υποβοηθούμενη μητέρα. Έχουμε 20 χώρες στην Ευρώπη όπου ήδη έχει νομοθετηθεί η ισότητα στο γάμο, 15 είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν πάμε δηλαδή να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα, ούτε να κάνουμε κάτι το οποίο ξεφεύγει από αυτό το οποίο συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός. 
     Αλήθεια πόσο έχουν ανάγκη όλοι τούτοι οι άρχοντες ν’ ακούσουν τα λόγια του Κυρίου: 
--«Τώρα, λοιπόν, βασιλιάδες, συνετιστείτε διδαχθείτε κριτές τής γης» (Ψαλμός Β/2: 10). 
--«Ο Θεός δεν εμπαίζεται επειδή ό,τι αν σπείρει ο άνθρωπος, τούτο και θέλει θερίσει»       (Γαλάτας Σ/6: 7). 
--«Φοβερόν είναι το να πέσει τις εις χείρας Θεού ζώντος» (Εβραίους Ι/10: 31). 
      Θα έλεγε κανείς παρατηρώντας όλα αυτά τα γεγονότα που συμβαίνουν γύρω μας ότι ο κόσμος ολόκληρος βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και απόλυτη ανυπακοή και ότι έχει μπει σε μια τροχιά παραλογισμού, παραφρονήσης, άρνησης του αληθινού Θεού, απαξίωσης του αιώνιου Λόγου Του καθώς και των θεμελιωδών αρχών τις οποίες Αυτός, ως πλάστης και δημιουργός και συντηρητής του σύμπαντος, έχει ορίσει. Έτσι στις ημέρες μας βλέπουμε την ανομία να φτάνει στο αποκορύφωμά της. Το «αφύσικο» όχι μόνον να χαρακτηρίζεται «φυσικό» αλλά και να κατοχυρώνεται νομικά από τα κοινοβούλια των λεγόμενων «πολιτισμένων» κρατών. Παντού κυριαρχεί ο παραλογισμός, το γκρι, η πλήρης άρνηση συμμόρφωσης με την ηθική, η απόλυτη απαξίωση των Θεϊκών νόμων. 
      Άραγε ποια να είναι η αιτία, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά γύρω μας; Ο αιώνιος και αψευδής Λόγος του Θεού μας δίνει την απάντηση: 
21 Διότι γνωρίσαντες τον Θεόν, δεν εδόξασαν ως Θεόν ουδέ ευχαρίστησαν, αλλ' εματαιώθησαν εν τοις διαλογισμοίς αυτών, και εσκοτίσθη η ασύνετος αυτών καρδία 
22 λέγοντες ότι είναι σοφοί εμωράνθησαν, 
23 και ήλλαξαν την δόξαν του αφθάρτου Θεού εις ομοίωμα εικόνος φθαρτού ανθρώπου και πετεινών και τετραπόδων και ερπετών. 
24 Διά τούτο και παρέδωκεν αυτούς ο Θεός διά των επιθυμιών των καρδιών αυτών εις ακαθαρσίαν, ώστε να ατιμάζωνται τα σώματα αυτών μεταξύ αυτών. 
25 Οίτινες μετήλλαξαν την αλήθειαν του Θεού εις το ψεύδος, και εσεβάσθησαν και ελάτρευσαν την κτίσιν μάλλον παρά τον κτίσαντα, όστις είναι ευλογητός εις τους αιώνας αμήν. 
26 Διά τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας διότι και αι γυναίκες αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν 
27 ομοίως δε και οι άνδρες, αφήσαντες την φυσικήν χρήσιν της γυναικός, εξεκαύθησαν εις την επιθυμίαν αυτών προς αλλήλους, πράττοντες την ασχημοσύνην άρσενες εις άρσενας και απολαμβάνοντες εις εαυτούς την πρέπουσαν αντιμισθίαν της πλάνης αυτών. 
28 Και καθώς απεδοκίμασαν το να έχωσιν επίγνωσιν του Θεού, παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις αδόκιμον νούν, ώστε να πράττωσι τα μη πρέποντα (Ρωμαίους Α/1: 21-28). 
        Ο Πλάστης και Δημιουργός Θεός, καθώς ευλόγησε τους πρωτοπλάστους, έθεσε από την αρχή τους κανόνες για το γάμο και την οικογένεια. Στο πρώτο βιβλίο της Βίβλου αναφέρεται: «Διά τούτο θέλει αφήσει ο άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα αυτού, και θέλει προσκολληθή εις την γυναίκα αυτού και θέλουσιν είσθαι οι δύο εις σάρκα μίαν» (Γένεση Β/2: 24). Ως παντρεμένοι θα έπρεπε να συνέρχονται και να είναι «μία σάρκα». Τα άτομα που θα συνδέονται με τα δεσμά του γάμου θα πρέπει να είναι «αρσενικό» και «θηλυκό». Αυτό το επανέλαβε και ο Κύριος Ιησούς Χριστός με τα λόγια: «Δεν ανεγνώσατε ότι ο πλάσας απ' αρχής άρσεν και θήλυ έπλασεν αυτούς» (Ματθαίος ΙΘ/19: 4). Όταν ο Θεός τελείωσε τη δημιουργία Του, διαπίστωσε ότι «πάντα όσα εποίησεν ήσαν καλά λίαν». 
       Η εντολή του Θεού είναι ν’ αποτελεί ο γάμος έναν μόνιμο, στενό δεσμό ανάμεσα σ’ έναν «άντρα» και μία «γυναίκα». Και οι δύο ήταν πλασμένοι, για να συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον έτσι ώστε να ικανοποιούν ο καθένας τις συναισθηματικές και σεξουαλικές ανάγκες τους καθώς και ν’ αποκτούν παιδιά. «Και ευλόγησεν αυτούς ο Θεός και είπε προς αυτούς. Αυξάνεσθε και πληθύνεστε και γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν, και εξουσιάζετε επί των ιχθύων της θαλάσσης και επί των πετεινών του ουρανού και επί παντός ζώου κινουμένου επί της γης» (Γένεση Α/1: 28). 
    «Οι σοφοί του αιώνος τούτου» μετά από πολλή σκέψη, μέσα στην αφροσύνη την οποία τους δημιούργησε ο εγωϊσμός και η αθεΐα τους, διαπίστωσαν ότι τα φύλα δεν είναι δύο αλλά είναι περισσότερα και μάλιστα γνωμάτευσαν με βεβαιότητα ότι μπορούμε ν’ αλλάζουμε το φύλο σύμφωνα με τις επιθυμίες μας. Αλήθεια τι ακραίος παραλογισμός, τι διαστροφή, τι παραβατικότητα ενάντια στους αιώνιους νόμους του Θεού δημιουργείται με αυτόν τον τρόπο σκέψης, τι μεγάλη εναντίωση στο θέλημα του δημιουργού Θεού! 
      Ο Λόγος του Θεού ρητά και κατηγορηματικά αποδοκιμάζει τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Στο βιβλίο του «Λευιτικού» (κεφ. ΙΗ/18: 22-25), αναφέρεται: 
22 Και μετά άρρενος δεν θέλεις συνουσιασθή, ως μετά γυναικός είναι βδέλυγμα. 
23 Ουδέ θέλεις συνουσιασθή μετ' ουδενός κτήνους, διά να μιανθής μετ' αυτού ουδέ γυνή θέλει σταθή έμπροσθεν κτήνους, διά να βατευθή είναι μυσαρόν. 
24 Μη μιαίνεσθε εις ουδέν εκ τούτων· διότι εις πάντα ταύτα εμιάνθησαν τα έθνη, τα οποία εγώ εκδιώκω απ' έμπροσθέν σας 
25 και εμιάνθη η γη διά τούτο ανταποδίδω την ανομίαν αυτής επ' αυτήν, και η γη θέλει εξεμέσει τους κατοίκους αυτής. 
      Σε καμία περίπτωση δε δικαιολογείται η ομοφοβία, δηλαδή η εκδήλωση μίσους για τους ομοφυλόφιλους ή διάφορες άλλες διακρίσεις εις βάρος τους. Η εντολή του Λόγου του Θεού είναι: «Ταύτα σας παραγγέλλω, να αγαπάτε αλλήλους» (Ιωάννης ΙΕ/15: 17). Θα πρέπει να υπάρχει αγάπη και σεβασμός προς όλους τους ανθρώπους. «Πάντας τιμήσατε …..» (Α’ Πέτρου Β/2: 17). Διευκρινίζουμε ότι ως πιστοί Χριστιανοί δεν έχουμε κάτι με τα πρόσωπα και θα πρέπει να προσευχόμαστε ο Θεός να τους φέρει «εις εαυτόν» (Λουκάς ΙΕ/15: 17), να μετανοήσουν ειλικρινά και ο Θεός είναι βέβαιο ότι θα κάνει Έλεος και θα τους ελευθερώσει από όποιο πάθος και αν έχουν. Έχουν ανάγκη από μετάνοια και από επιστροφή στο Θεό και είναι βέβαιο ότι η δύναμή Του θα τους ελευθερώσει (Β’ Πέτρου Β/2: 9). 
      Η Αγία Γραφή μας αποκαλύπτει πλήρως ποια είναι η αληθινή, η υγιής, η αυθεντική οικογένεια, όπως ακριβώς την συνέλαβε και τη θεμελίωσε μέσα στην Πανσοφία Του ο Θεός, για να μπορεί να ζει ο άνθρωπος ευτυχισμένος. Μόνον μέσα στους κόλπους μιας τέτοιας οικογένειας μπορούν να υπάρχουν αληθινές σχέσεις και ν’ αναπτυχτεί ομαλά, να ευδοκιμήσει και να ευτυχίσει ένα παιδί. Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζεστή αγκαλιά της μητέρας. Ένας στίχος λέει: «Μάνα κράζει το παιδάκι, Μάνα ο νιος και Μάνα ο γέρος, Μάνα ακούς σε κάθε μέρος α! τι όνομα γλυκό», για να καταλήξει: «κι όποιος Μάνα πιά δεν έχει, Μάνα κράζει στ’ όνειρό του». Τίποτα δε μπορεί να υποκαταστήσει τη φροντίδα, τη θαλπωρή, το στήριγμα του πατέρα στη συνείδηση ενός μικρού παιδιού. Αλήθεια πού είναι οι παιδαγωγοί, πού είναι οι επιστήμονες να μιλήσουν για το πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του Πατέρα και της Μητέρας στη διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού; Πού είναι οι παιδοψυχολόγοι να μας πουν πόσο είναι υγιές ένα παιδί να μεγαλώνει με άτομα του ίδιου φύλου; 
      Κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες και μέσα στα αδιέξοδα και την αβεβαιότητα που επικρατεί γύρω μας βλέπουμε να προβάλουν νέες μορφές οικογένειας, που μας ξενίζουν, μας συγκλονίζουν και σκανδαλίζουν τη συνείδησή μας. Αλήθεια ποιος θα μπορούσε να διανοηθεί στο παρελθόν το θέαμα που πολλές φορές άναυδοι παρακολουθήσαμε στην τηλεόραση; «Να συζούν δύο άνδρες, που ο ένας είναι η σύζυγος του άλλου, μαζί με το σκύλος τους έχοντας την επιθυμία ν’ αποκτήσουν και δύο παιδιά και μάλιστα κατά παραγγελία, αγόρια». Μια νέα μορφή οικογένειας έξω από τα σχέδια του Θεού προβάλλεται απ’ όλα τα μέσα και προκαλεί το δημόσιο αίσθημα ανερυθρίαστα και ανενδοίαστα. Ένας στοίχος λέει: «Ποιος θα το πει, ποιος θα το βρει, πότε γυμνώθηκε η ντροπή και πότε χάθηκε η σιωπή».
    Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας δεν είναι κάτι καινούργιο και δε συνιστά πρωτοτυπία, αντίθετα συνιστά οπισθοδρόμηση, ειδωλολατρία, απαξίωση των νόμων του Θεού. Εκείνο που συνιστά πρωτοτυπία είναι ότι στις ημέρες μας όλα αυτά γίνονται νόμος του Κράτους, επιφέροντας την πλήρη σύγχυση στους ανθρώπους για το τι είναι «νόμιμο» και τι είναι «ηθικό», προκαλώντας έτσι την «οργή» του Θεού. 
      Η ανθρώπινη νομοθεσία και ηθική δεν συνάδουν πάντοτε με τις αρχές και τους νόμους του Θεού. Η μοιχεία για παράδειγμα έχει αποποινικοποιηθεί με νόμους της πολιτείας, όμως για το Θεό εξακολουθεί να είναι αμαρτία (Δευτερονόμιο Ε/5: 18). Ο Λόγος του Θεού διαχρονικά βοά: «Μη πλανάσθε ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ούτε κλέπται, ούτε πλεονέκται, ούτε μέθυσοι, ούτε λοίδοροι, ούτε άρπαγες, θέλουσι κληρονομήσει την βασιλείαν του Θεού» (Α’ Κορινθίους Σ/6: 9). Μπορεί η ανθρώπινη κοινωνία να θεσμοθετεί και να καθιστά νόμιμο το γάμο ομοφυλόφιλων ζευγαριών (όχι ομόφυλων που σημαίνει από την ίδια φυλή), δεν παύει όμως αυτό για το Θεό ν’ αποτελεί αμαρτία. Η ηθική του Θεού παραμένει αμετάβλητη, όπως εκφράζεται μέσα στην Καινή Διαθήκη και δεν αλλάζει, δε μεταβάλλεται, δεν αλλοιώνεται, δεν προσαρμόζεται στις εκάστοτε διαθέσεις και αντιλήψεις των ανθρώπινων. «Ο Λόγος του Θεού μένει στον αιώνα» (Α’ Πέτρου Α/1: 25). 
       Για όλα αυτά τα πρωτόγνωρα γεγονότα που συμβαίνουν γύρω μας η Αγία Γραφή έχει προφητεύσει ότι θα συμβούν, χιλιάδες χρόνια πριν και εδώ φαίνεται η Θεοπνευστία του Λόγου του Θεού. Ο προφήτης «Ησαΐας» (κεφ. ΚΔ/24, εδ. 4-6) επτακόσια χρόνια προ Χριστού αναφέρει: 
4 Η γη πενθεί, μαραίνεται, ο κόσμος ατονεί, μαραίνεται, οι υψηλοί εκ των λαών της γης είναι ητονημένοι. 
5 Και η γη εμολύνθη υποκάτω των κατοίκων αυτής διότι παρέβησαν τους νόμους, ήλλαξαν το διάταγμα, ηθέτησαν διαθήκην αιώνιον. 
6 Διά τούτο η αρά κατέφαγε την γην και οι κατοικούντες εν αυτή ηρημώθησαν διά τούτο οι κάτοικοι της γης κατεκαύθησαν και ολίγοι άνθρωποι έμειναν
      Οι άνθρωποι αδιαφόρησαν για τους αιώνιους νόμους του Θεού και μέσα στην απόλυτη σύγχυσή τους παρουσιάζουν το αφύσικο ως φυσιολογικό και μάλιστα διά νόμου. «Άνδρες με άνδρες» και «γυναίκες με γυναίκες», όχι μόνο να συνευρίσκονται αλλά να παντρεύονται και να υιοθετούν μικρά παιδιά, χαρακτηρίζοντας τον έναν «γονέα Α» και τον άλλον «γονέα Β». Είναι φανερό πλέον ότι το προωθούμενο νομοσχέδιο βρίσκεται έξω από κάθε λογική, μακριά από τη βιολογία και την επιστήμη. Είναι φανερό ότι στόχος του είναι να χτυπηθεί στην καρδιά ο ιερός θεσμός της οικογένειας και να αλλοιωθούν οι έννοιες «Μητέρα» και «Πατέρα». 
    Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώνουν γενιές παιδιών που δε θα ξέρουν τι σημαίνει οικογένεια, αξίες, σεβασμός, ιδανικά, φυσιολογική ζωή. Όλα αυτά που συμβαίνουν στις ημέρες μας αποτελούν πρωτόγνωρες, πρωτοφανείς καταστάσεις και μάλιστα με τη βούλα του νόμου. Οι άνθρωποι παραβλέπουν τους νόμους του Θεού και αθετούν τις αιώνιες διαθήκες Του. Ο Λόγος του Θεού στο βιβλίο του προφήτη «Δανιήλ» (ΙΒ/12: 10) αναφέρει: «…οι ασεβείς θέλουσιν ασεβεί και ουδείς εκ των ασεβών θέλει νοήσει αλλ' οι συνετοί θέλουσι νοήσει». 
     Και συνεχίζει: 
19 Επειδή είναι γεγραμμένον Θέλω απολέσει την σοφίαν των σοφών, και θέλω αθετήσει την σύνεσιν των συνετών. 
20 Που ο σοφός; που ο γραμματεύς; που ο συζητητής του αιώνος τούτου; δεν εμώρανεν ο Θεός την σοφίαν του κόσμου τούτου; (Α’ Κορινθίους Α/1: 19,20). 
      Ζώντας μέσα στην ασέβεια και την άρνηση του Λόγου του Θεού «οι σοφοί» του κόσμου τούτου, οι βασιλείς και οι μεγιστάνες δε θα καταλάβουν ότι ο Κύριος έρχεται, για να παραλάβει την εκκλησία Του (Α’ Θεσσαλονικείς Δ/4: 13-18) καθώς και ότι θα κάνει κρίση κατά των ασεβών (Εβραίους Ι/10: 27). 
       Ο Θεός όπως έκανε και στην εποχή του Νώε το ίδιο θα κάνει και σήμερα. Και τότε οι άνθρωποι δεν κατάλαβαν τι επρόκειτο να συμβεί, δεν κατάλαβαν ότι ερχόταν και μάλιστα πολύ σύντομα, κατακλυσμός, παρά το γεγονός ότι ο Νώε επί 120 χρόνια ως «κήρυκας δικαιοσύνης» (Β’ Πέτρου Β/2: 5) προειδοποιούσε τους ανθρώπους για την επικείμενη καταστροφή, αυτοί αγνοούσαν και περιγελούσαν τις προειδοποιήσεις του. Συγκεκριμένα η Γραφή αναφέρει: 
37 και καθώς αι ημέραι του Νώε, ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου. 
38 Διότι καθώς εν ταις ημέραις ταις προ του κατακλυσμού ήσαν τρώγοντες και πίνοντες, νυμφευόμενοι και νυμφεύοντες, έως της ημέρας καθ' ην ο Νώε εισήλθεν εις την κιβωτόν, 
39 και δεν ενόησαν, εωσού ήλθεν ο κατακλυσμός και εσήκωσε πάντας, ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου (Ματθαίος ΚΔ/24: 37-39). Δεν κατάλαβαν οι άνθρωποι της εποχής του Νώε τι θα συνέβαινε, δεν μπόρεσαν να ερμηνεύσουν σωστά τα γεγονότα και τα αποτελέσματα υπήρξαν καταστροφικά και οι συνέπειες συγκλονιστικές. 
      Σήμερα όλοι αντιλαμβανόμαστε την κρισιμότητα και τη μοναδικότητα των ημερών που ζούμε. Όλοι διαισθανόμαστε πως στις ημέρες μας κυοφορούνται γεγονότα κοσμογονικά. Οι λαοί έχουν επιδοθεί σε μια φρενήρη κούρσα εξοπλισμών. Τα τεράστια πυρηνικά οπλοστάσια των μεγάλων δυνάμεων εκσυγχρονίζονται και αναβαθμίζονται. Οι πόλεμοι στην Ανατολική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή μαίνονται, αλλά και εμφύλιοι πόλεμοι, εξεγέρσεις και πραξικοπήματα διεξάγονται σε διάφορες περιοχές, στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική. Είναι φανερό πλέον ότι ο βιβλικός Αρμαγεδώνας προετοιμάζεται πυρετωδώς (Ζαχαρίας, κεφ. ΙΒ/12). 
       Οι πολιτικοί και οι ισχυροί του χρήματος και «του πνεύματος» μέσα στην αγνωσία τους οδηγούν το κόσμο σε ολοκληρωτική καταστροφή. Παρατηρώντας τα γεγονότα τρομάζουμε μπροστά στην αποκτήνωση των ανθρώπων, στην αποχαλίνωση των παθών, την κατάρρευση των ηθών, το γκρέμισμα των φραγμών, των αξιών και των νόμων και των θεσμών, τους οποίους καθιέρωσε ο ίδιος ο Δημιουργός. Η οικογένεια διαλύεται και στη θέση της παρουσιάζεται μία άλλη μορφή, ένα έκτρωμα που κάνει την κοινωνία να σείεται εκ βάθρων.
   Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες στυγερών, απάνθρωπων εγκλημάτων που διαπράττονται γύρω μας και μάλιστα «δι’ ασήμαντον αφορμήν». Η ανθρώπινη ζωή έχει απελπιστικά απαξιωθεί, ολοκληρωτικά ευτελιστεί. Θερίζουμε τις τραγικές συνέπειες της απομάκρυνσής μας από τον Θεό, της περιφρόνησης των νόμων Του, την απαξίωση του αιώνιου Λόγου Του. Στις έσχατες ημέρες που ζούμε η οποιαδήποτε επιθυμία και της πιο μικρής μειοψηφίας, ακόμα και η πιο αισχρή, αποτελεί δικαίωμα αδιαπραγμάτευτο που επιβάλλεται στην πλειοψηφία, μέσα από νόμους και διατάγματα. Στόχος τους είναι να επιφέρουν πλήρη σύγχυση των ανθρώπων, λίγο πριν εμφανιστεί στο προσκήνιο ο μεγάλος παγκόσμιος ηγέτης, «ο άνομος» (Β’ Θεσσαλονικές Β/2: 8), «ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας» (Β’ Θεσσαλονικές Β/2: 3), «ο ερχόμενος εν τω ονόματι εαυτού» (Ιωάννης Ε/5: 43). Σ’ αυτόν τον αναμενόμενο ηγέτη θέλουν να παραδώσουν μια κοινωνία άφυλη, άβουλη, απρόσωπη, υποτακτική. 
       Ο Κύριος έχει προειδοποιήσει πως «θα χτυπήσει τους παραβάτες των νόμων Του με αφροσύνη, με παραφροσύνη» (Ζαχαρίας ΙΒ/12: 4). Υπάρχουν νόμοι ηθικοί, Θεϊκοί, προαιώνιοι που διέπουν τη ζωή μας και τους οποίους δεν μπορούμε να τους παραβαίνουμε ατιμωρητί. Κάθε φορά που η ανθρωπότητα ξεπερνούσε τα όρια της ηθικής, όταν η κατάσταση ξέφευγε από κάθε λογική και το «φυσικό» γινόταν «αφύσικο» ή αντίθετα, όταν οι άνθρωποι αδιαφορούσαν για την τήρηση των φυσικών νόμων, ο Θεός μετά από μεγάλη υπομονή έφερνε κρίση προκειμένου να σταματήσει το κακό και να επαναφέρει τον άνθρωπο. Αυτό συνέβη και στην εποχή του Λωτ. 
      Ο Λωτ, όταν αποχωρίστηκε από το θείο τον Αβραάμ, επέλεξε να ζήσει στην περιοχή των Σοδόμων και των Γομόρρων. Μια περιοχή που στα μάτια του φάνηκε ιδιαίτερα γόνιμη και ελκυστική. 
10 Και υψώσας ο Λωτ τους οφθαλμούς αυτού, είδε πάσαν την περίχωρον του Ιορδάνου, ότι εποτίζετο όλη προ του να καταστρέψη ο Κύριος τα Σόδομα και τα Γόμορρα, ως παράδεισος του Κυρίου, ως η γη της Αιγύπτου, έως να υπάγη τις εις Σηγώρ. 
11 Και έκλεξεν εις εαυτόν ο Λωτ πάσαν την περίχωρον του Ιορδάνου· και μετεσκήνωσεν ο Λωτ προς ανατολάς, και διεχωρίσθησαν ο εις από του άλλου. 
12 Ο μεν Άβραμ κατώκησεν εν τη γη Χαναάν ο δε Λωτ κατώκησε μεταξύ των πόλεων της περιχώρου, και έστησε τας σκηνάς αυτού έως Σοδόμων (Γένεση ΙΓ/13: 10-12). 
      Οι πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας, όπου κατοίκησε ο Λωτ ήταν βουτηγμένες στην ομοφυλοφιλία (Γένεση ΙΘ/19: 5). Ούτε δέκα άνθρωποι δεν μπόρεσαν να βρεθούν στις πόλεις αυτές που να ζουν σύμφωνα με το θέλημα του Θεού (Γένεση ΙΗ/18: 32). Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της έκφυλης αμαρτωλής ζωής των ανθρώπων στις δύο αυτές πόλεις, σύμφωνα με την πρακτική του Θεού; 
6 και κατέκρινεν εις καταστροφήν τας πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας και ετέφρωσε, καταστήσας παράδειγμα των μελλόντων να ασεβώσι, 
7 και ηλευθέρωσε τον δίκαιον Λωτ καταθλιβόμενον υπό της ασελγούς διαγωγής των ανόμων· 
8 διότι ο δίκαιος, κατοικών μεταξύ αυτών, δι' οράσεως και ακοής, εβασάνιζεν από ημέρας εις ημέραν την δικαίαν αυτού ψυχήν διά τα άνομα έργα αυτών· 
9 εξεύρει ο Κύριος να ελευθερόνη εκ του πειρασμού τους ευσεβείς, τους δε αδίκους να φυλάττη εις την ημέραν της κρίσεως, διά να κολάζωνται (Β’ Πέτρου Β/2: 6-9). 
       Ο Κύριος επέφερε την κρίση Του πάνω στις πόλεις των Σοδόμων και των Γομόρρων, μαζί και με όσα συνέβησαν στις ημέρες του Νώε, για να υπογραμμίσει την ανάγκη να προβληματιστούμε και να φυλαχτούμε από παρόμοιες καταστάσεις. Μέσα στη φοβερή σύγχυση των ημερών μας ο αιώνιος και αψευδής Λόγος του Θεού παραμένει ο μοναδικός κανόνας πίστης και συμπεριφοράς, το σταθερό σημείο αναφοράς μας. Όμως αλλοίμονο «Οι σοφοί απέρριψαν τον Λόγον του Κυρίου και πιά σοφία είναι εν αυτοίς;» (Ιερεμίας Η/8: 9). 
     Ο Λόγος του Θεού αναφέρει: «στον έσχατο καιρό θάρθουν εμπαίκτες, οι οποίοι θα περπατούν σύμφωνα με τις ασεβείς επιθυμίες τους» (επιστολή Ιούδα, εδ. 18 & Β’ Πέτρου Γ/3: 3). Θα χλευάζουν και θα περιγελούν τους ανθρώπους του Θεού, όπως ακριβώς περιγελούσαν το Νώε που μετά από εντολή του Θεού (Γένεση Σ/6: 14) έφτιαχνε ένα καράβι (κιβωτό) στο βουνό. Θα χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους που μελετούν το Λόγο του Θεού, παράλογους, εμμονικούς, φανατικούς και θα τους θεωρούν «ως αστεϊζόμενους», όπως ακριβώς χαρακτήρισαν οι γαμπροί του Λωτ τον πεθερό τους. «εξήλθε λοιπόν ο Λωτ και ελάλησε προς τους γαμβρούς αυτού, τους μέλλοντας να λάβωσι τας θυγατέρας αυτού, και είπε, Σηκώθητε, εξέλθετε εκ του τόπου τούτου διότι καταστρέφει ο Κύριος την πόλιν. Αλλ' εφάνη εις τους γαμβρούς αυτού ως αστεϊζόμενος» (Γένεση ΙΘ/19: 14). Κυρίως δε θα ισχυρίζονται ψευδώς ότι η Αγία Γραφή καλλιεργεί το μίσος μεταξύ των ανθρώπων. Η προτροπή του Λόγου του Θεού είναι: «Σώθητε από της διεστραμμένης ταύτης γενεάς» (Πράξεις Β/2: 40). 
       Κλείνοντας τη μελέτη αυτή θα λέγαμε ότι όλοι οι άνθρωποι, όποιες και αν είναι οι επιθυμίες τους, οι αδυναμίες τους, τα πάθη τους, τα λάθη τους, έχουν ανάγκη τον ζωντανό, τον αναστημένο και δοξασμένο Κύριο Ιησού Χριστό. Μόνον Αυτός μπορεί να γεμίσει το εσωτερικό κενό και να χαρίσει στους ανθρώπους συγχώρηση, απελευθέρωση, χαρά και ειρήνη. ---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου