Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

                                        ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 

       Μια ολόκληρη ανθρωπότητα ετοιμάζεται για να γιορτάσει τη μεγάλη εορτή των Χριστουγέννων. Δυστυχώς και τούτα τα Χριστούγεννα θα είναι, χωρίς Χριστό. Ο κόσμος μέσα από τα διάφορα έθιμα, τις γιορτές, τα φώτα, τα φαγητά, τα ποτά, θα γιορτάσει για Εκείνον, χωρίς Εκείνον. Ενώ όλα μέσα θα είναι τέλεια, χαρούμενα και εντυπωσιακά, Εκείνος θα βρίσκεται απ’ έξω και θα χτυπά την πόρτα της καρδιά μας. Ω! τι ωραίο. «Ιδού, ίσταμαι εις την θύραν και κρούω, εάν τις ακούση της φωνής μου και ανοίξη την θύραν, θέλω εισέλθει προς αυτόν και θέλω δειπνήσει μετ' αυτού και αυτός μετ' εμού. (Αποκάλυψη Γ/3: 20)
      Όμως ας εξετάσουμε τα γεγονότα, σύμφωνα πάντα με τον αιώνιο και αψευδή Λόγο του Θεού, για να δούμε ποιο πραγματικά είναι το νόημα των Χριστουγέννων; Ποιο είναι το μήνυμα που δίνουν σε όλους εμάς τα Χριστούγεννα; 
    Ο Χριστός γεννήθηκε, αλλά γιατί; Οι άγγελοι τότε έψαλαν, αλλά πιο είναι το μήνυμά τους σήμερα για μας; Ο αγγελικός ύμνος «δόξας εν υψίστοις Θεώ» έχασε κάθε νόημα, μια που σήμερα ο κόσμος θαυμάζει περισσότερο τον Αη – Βασίλη με τα δώρα, παρά το γεννημένο Χριστό. Ο ύμνος «επί γης ειρήνη» έγινε μια τραγική παρωδία στον κόσμο μας. Ο ύμνος της «ευδοκίας των ανθρώπων» έγινε παράφωνο κροτάλισμα πυροβόλων και όλμων, σε τόσες και τόσες περιοχές, που σπαράζονται από τον πόλεμο. 
   Το ερώτημα είναι γιατί ήρθαν έτσι τα πράγματα. Γιατί οι άγγελοι δεν βγήκαν αληθινοί; Η απάντηση είναι συντριπτική. Δεν ήρθε η ειρήνη στη γη και η ευδοκία στους ανθρώπους, γιατί ο άνθρωπος αρνήθηκε και συνεχίζει να αρνείται πεισματικά, να δώσει τη δόξα στο Θεό. Η σειρά στον ύμνο των αγγέλων ήταν: Πρώτα η δόξα στο Θεό, για να έρθει ειρήνη στη γη και ευτυχία μέσα στην καρδιά των ανθρώπων. 
    Αλήθεια για να βρούμε το μήνυμα, για να βρούμε το νόημα και τη σημασία των Χριστουγέννων θα πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ας ξεκινήσουμε από την ιστορία του σαστισμένου Ιωσήφ και της απορημένης Μαρίας να βρούμε μέσα στο άγγελμα του Αγγέλου σ’ αυτούς το μήνυμα, το νόημα και τη σημασία των Χριστουγέννων. Αυτοί δεν ήξεραν ποιο είναι το νόημα και η σημασία αυτής της γέννησης, αλλά έμαθαν.
    Ας δούμε λοιπόν τι έμαθε ο Ιωσήφ και η Μαρία. 

   1/ Ο σκοπός του Θεού με τη γέννηση του Χριστού είναι να φέρει σωτηρία στον κόσμο. 
  Ο Ιησούς γεννήθηκε για να φέρει τη σωτηρία του Θεού στον χαμένο, εξαιτίας της αμαρτίας άνθρωπο! Ο Λόγος του Θεού μας διαβεβαιώνει : «επειδή πάντες ήμαρτον και υστερούνται της δόξης του Θεού» (Ρωμαίους Γ/3: 23). Επίσης «διά τούτο καθώς δι' ενός ανθρώπου η αμαρτία εισήλθεν εις τον κόσμον και διά της αμαρτίας ο θάνατος, και ούτω διήλθεν ο θάνατος εις πάντας ανθρώπους, επειδή πάντες ήμαρτον (Ρωμαίους Ε/5: 12). 
    Επειδή ο άνθρωπος είχε αμαρτήσει και αποστατήσει από το Θεό, είχε ανάγκη σωτηρίας, την οποία θα του εξασφάλιζε ένα Σωτήρας. Ο Άγγελος, αναγγέλλοντας τη γέννηση του Ιησού, μας φανερώνει το σκοπό του Θεού για τη σωτηρία. 
   «Και να πως γεννήθηκε ο Ιησούς Χριστός : Η μητέρα του η Μαρία, αφού αρραβωνιάστηκε με τον Ιωσήφ, χωρίς να έρθουν σε σαρκική επαφή μεταξύ τους έμεινε έγκυος με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Τότε ο Ιωσήφ, ο άντρας της, επειδή ήταν δίκαιος άνθρωπος και δεν ήθελε να την εκθέσει, σκέφτηκε να τη χωρίσει κρυφά. Αλλ’ ενώ αυτός έκανε αυτές τις σκέψεις, ένας άγγελος του Κυρίου παρουσιάστηκε στο όνειρό του και του είπε: Ιωσήφ, γιε του Δαβίδ, μη διστάσεις να πάρεις μαζί σου τη Μαρία, τη γυναίκα σου, γιατί αυτό που γεννήθηκε μέσα της προέρχεται από το Πνεύμα το Άγιο. Θα γεννήσει λοιπόν γιό και θα τον ονομάσεις Ιησού, γιατί αυτός θα σώσει το λαό του από τις αμαρτίες τους» (κατά Ματθαίον, κεφ. Α/1, εδάφ. 18-21). 
    Ο Ιωσήφ μαθαίνει ότι η εγκυμοσύνη της Μαρίας δεν είναι αποτέλεσμα της απιστίας της Μαρίας σ’ αυτόν, αλλά το αποτέλεσμα της δύναμης του Θεού και της χάρης του Θεού, που διάλεξε την αρραβωνιαστικιά του για μητέρα του Μεσσία, του Λυτρωτή, του Σωτήρα του κόσμου. Όμως μαζί με αυτό ο Ιωσήφ μαθαίνει και το σκοπό του Θεού. Ο σκοπός του Θεού με τη γέννηση του Ιησού Χριστού είναι η σωτηρία του αμαρτωλού κόσμου : «θα γεννήσεις γιο, και θα του δώσεις το όνομα του Ιησού, γιατί αυτός θα σώσει το λαό του από τις αμαρτίες του»
    Ο σκοπός του Θεού είναι με τη γέννηση του Υιού του, να φέρει αιώνια λύτρωση για τον κόσμο, σωτηρία για τους αμαρτωλούς, αιώνια ζωή σε όλους όσους πιστέψουν σ’ Αυτόν. Αυτό άλλωστε ξεκαθαρίζει και ο Απ. Ιωάννης στον πρόλογο του ευαγγελίου του : «Αρχικά υπήρχε ο Λόγος και ο Λόγος υπήρχε με τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. Υπήρχε το φως το αληθινό το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο. Αυτός ήταν στον κόσμο και μέσω αυτού δημιουργήθηκε ο κόσμος, αλλά ο κόσμος δεν τον αναγνώρισε. Στα δημιουργήματα τα δικά του ήρθε, αλλά τα ίδια του τα δημιουργήματα δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον δέχτηκαν, σ’ αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν παιδιά του Θεού…» (Ιωάννης, κεφ. Α/1, εδάφ. 29). 
     Ο Ιησούς Χριστός λοιπόν ήρθε στη γη μας, γεννήθηκε μέσα σε μια βρώμικη φάτνη, για να πεθάνει πάνω στο σταυρό, για τις αμαρτίες τις δικές μας. Αυτός, ο Άγιος, ο αναμάρτητος, ήταν η προσφορά της αγάπης του Θεού, για μας τους αμαρτωλούς. Πέθανε Αυτός, φορτωμένος με όλες τις αμαρτίες, όλων των ανθρώπων, όλων των εποχών, για να μη πεθάνουμε εμείς μέσα στις αμαρτίες μας.
     Έτσι ώστε, όσοι σήμερα δεχόμαστε με πίστη τον Ιησού Χριστό σαν προσωπικό μας Σωτήρα, λυτρωτή και Κύριο, γινόμαστε παιδιά του Θεού και έχουμε τη συγχώρεση και την ειρήνη του Θεού μέσα μας. Η γέννηση του Χριστού μας φανερώνει το σκοπό του Θεού : Ο Ιησούς γεννήθηκε για να φέρει τη σωτηρία του κόσμου. Όμως τι τραγωδία, αν παρά τη γέννηση του Σωτήρα, ζεις ακόμα με το βάρος της αμαρτίας σου, θαρρείς πως ποτέ δεν γεννήθηκε ο Χριστός. Γιατί δε ζητάς σήμερα ο Υιός του Θεού να γίνει και για σένα «ο Αμνός του Θεού» και να πάρει και τις δικές σου αμαρτίες πάνω Του; Και αν ήδη είσαι παιδί του Θεού, το σημείο αυτό πάλι έχει μια ιδιαίτερη σημασία για σένα, όχι μόνο για να σταθείς με ευγνωμοσύνη και δοξολογία μπροστά στον Κύριό μας, που γεννήθηκε για να μας λυτρώσει, αλλά για να εξετάσεις τη ζωή σου, αν πράγματι είσαι ελεύθερος από την αμαρτία. Ο Λόγος του Θεού μας αποκαλύπτει: «θα γνωρίσετε την αλήθεια, και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει» (Ιωάννης Η/8: 32). 
     Ο "Αμνός του Θεού" σηκώνει μόνον τις αμαρτίες που του εξομολογούμαστε. Το αίμα του Ιησού Χριστού μας πλένει, μόνο για τις αμαρτίες που του ζητούμε, διότι σύμφωνα με το Λόγο του Θεού : «αλλά διά να γνωρίσητε ότι εξουσίαν έχει ο Υιός του ανθρώπου επί της γης να συγχωρή αμαρτίας, είπε προς τον παραλυτικόν, προς σε λέγω, Σηκώθητι και σήκωσον το κλινίδιόν σου και ύπαγε εις τον οίκόν σου (Λουκάς Ε/5: 24). 
     Εδώ στη γη που ζούμε, όχι στον ουρανό, έχει εξουσία από το Θεό ο Χριστός, να συγχωρήσει τις αμαρτίες μας. Στο ουρανό δεν θα μπορεί κανένας να μας συγχωρήσει. Μήπως έχουμε λησμονήσει να ερχόμαστε στην παρουσία του Θεού καθημερινά, με αυτοέλεγχο και εξομολόγηση; Μήπως συνεχίζουμε να κουβαλάμε αμαρτίες, για τις οποίες θέλει να μας ελευθερώσει ο Χριστός; Ο Χριστός γεννήθηκε για να μας σώσει από τις αμαρτίες μας. Ο Λόγος του Θεού μας αναφέρει : «εάν όμως περιπατώμεν εν τω φωτί, καθώς αυτός είναι εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ' αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας» (Α΄ Ιωάννου Α/1: 7). 

     2/ Η υπόσχεση του Θεού για τη γέννηση του Χριστού είναι να φέρει την αιώνια βασιλεία Του στη γη. 
    Ο Υιός του Θεού γεννήθηκε για να μας φέρει τη Βασιλεία του Θεού. Ο άγγελος αναγγέλλοντας τη γέννηση του «Γιου του Θεού», φανέρωσε την υπόσχεση του Θεού για τη Βασιλεία Του. Παρουσιάστηκε λοιπόν ο άγγελος σ’ αυτήν και της είπε :
   «Χαίρε εσύ, η πλημμυρισμένη με θεία χάρη. Ο Κύριος είναι μαζί σου. Ευλογημένη είσαι εσύ ανάμεσα στις γυναίκες. Μα εκείνη σαν τον είδε ταράχτηκε με τα λόγια του, και συλλογιζόταν τι τάχα να σήμαινε ο χαιρετισμός αυτός. Της είπε τότε ο άγγελος: Μη φοβάσαι Μαριάμ, γιατί βρήκες χάρη από το Θεό. Και τώρα άκουσε. Θα μείνεις έγκυος και θα γεννήσεις γιό και θα τον ονομάσεις Ιησού. Αυτός θα είναι μεγάλος και Γιος του Υψίστου θα ονομαστεί. Και θα του δώσει ο Κύριος ο Θεός το θρόνο του Δαβίδ του προπάτορά του. Και θα βασιλέψει στον οίκο του Ιακώβ στους αιώνες και η βασιλεία του δε θα έχει τέλος. Είπε τότε η Μαριάμ στον άγγελο: Πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό, αφού δεν έχω σαρκική σχέση με άντρα; Και της αποκρίθηκε ο άγγελος: Το Άγιο Πνεύμα θα έρθει επάνω σου και η δύναμη του Υψίστου θα σε καλύψει. Γι’ αυτό και το Άγιο παιδί που θα γεννηθεί, Γιος Θεού θα ονομαστεί» (Λουκάς Α/1: 28 – 35). 
     Η Μαρία μαθαίνει το σκοπό του Θεού για τη ζωή της. Μαθαίνει για τη χάρη του Θεού, μαθαίνει ότι θα γεννήσει τον Ιησού, το Γιο του Υψίστου, μαθαίνει ότι αυτό θα γίνει με τη δύναμη του Θεού και ότι το άγιο παιδί της θα είναι γιος Θεού. Όμως μαζί με αυτά η Μαρία μαθαίνει την υπόσχεση του Θεού. Η υπόσχεση του Θεού για τη γέννηση του Ιησού είναι να δώσει την αιώνια βασιλεία Του στον κόσμο : 
    «Σ’ αυτόν θα σώσει ο Κύριος ο Θεός το θρόνο του Δαβίδ, του προπάτορά του. Θα βασιλέψει για πάντα στους απογόνους του Ιακώβ και η βασιλεία Του δε θα έχει τέλος». Ο σκοπός του Θεού με τη γέννηση του Χριστού είναι να φέρει αιώνια λύτρωση στον κόσμο, αλλά επίσης η υπόσχεση του Θεού για τη γέννηση του Χριστού είναι να φέρει και την αιώνια βασιλεία του. 
    Ο Κύριος ήρθε να σπείρει τη βασιλεία Του στον κόσμο, με το Άγιο Πνεύμα στις καρδιές των πιστών και να επιστρέψει και να φέρει τη βασιλεία Του σε όλη τη γη και την αιώνια ζωή στους δικούς Του (Τίτος Γ/3: 4-7). Έτσι το Άγιο Πνεύμα στην καρδιά μας είναι ο αρραβώνας και η πρόγευση της Βασιλείας του Θεού. Ο Σωτήρας Χριστός μας δίνει, όχι μόνο τη σωτηρία μας, αλλά επίσης και την κληρονομιά της αιώνιας ζωής και βασιλείας Του.
   Άραγε έχουμε κάνει τον Ιησού Χριστό βασιλιά της ζωής μας. Θέλεις να έχεις αιώνια ζωή με το Θεό; Θέλεις να μπεις στη βασιλεία του Θεού; Δέξου τον Ιησού Χριστό σαν προσωπικό σου Σωτήρας. Ζήτησέ Του να έρθει και να γίνει βασιλιάς της καρδιά σου και της ζωή σου. Αν πάλι έχεις κάνει το καθοριστικό αυτό βήμα της πίστης, την ώρα αυτή πρέπει να εξετάσεις τη ζωή σου, αν τιμά τον Κύριό σου και βασιλιά σου. Έχεις στην καθημερινή σου ζωή, το χαρακτήρα, τη συμπεριφορά, που ταιριάζουν με τη βασιλεία του Θεού; Αν θέλεις να βρεθείς μέσα στη βασιλεία του Θεού, πρέπει σήμερα ολόκληρη τη ζωή σου να τη φέρεις στη βασιλεία του Θεού. Η γέννηση του Χριστού μας φανερώνει το σκοπό και την υπόσχεση του Θεού : Ο Υιός του Θεού γεννήθηκε για να φέρει τη σωτηρία του κόσμου και τη βασιλεία Του στην πολύπαθη γη μας. 
      Η επιλογή που έχεις να κάνεις είναι, είτε σήμερα να τον δεχθείς Βασιλιά σου και Κύριο αιώνια, ή αύριο να Τον αντιμετωπίσεις Βασιλιά κριτή με μια ράβδο σιδηρά στο χέρι. (Αποκάλυψη ΙΒ/12: 5). 

    3/ Η παρουσία του Θεού με τη γέννηση του Χριστού έφερε την αιώνια ευλογία στους ανθρώπους. 
      Ο "Εμμανουήλ" γεννήθηκε για να μας φέρει την παρουσία του Θεού. Ο Άγγελος αναγγέλλοντας τη γέννηση Του, μας φανέρωσε την παρουσία του Θεού στον κόσμο μας. Όταν ο Ιωσήφ είδε τον άγγελο στον ύπνο του, ο άγγελος του θύμισε την προφητεία του Ησαΐα. (750 π.Χ). Έτσι, όχι μόνο έμαθε ο Ιωσήφ το σκοπό και την υπόσχεση του Θεού να δώσει στο πρόσωπο του Ιησού τον Σωτήρα και Βασιλιά, αλλά έμαθε και για την παρουσία του Θεού: Κι όλο αυτό έγινε έτσι ώστε να εκπληρωθεί αυτό που είχε πει ο Κύριος, μέσω του προφήτη: «Η παρθένος θα συλλάβει και γεννήσει γιο, και θα τον ονομάσουν Εμμανουήλ, που σημαίνει : Ο Θεός μαζί μας» (Ματθαίος Α/1: 22-23).
    Εμμανουήλ σημαίνει: Θεός μαζί μας. Δηλαδή, στο πρόσωπο του Ιησού συναντάμε τον Θεό, βλέπουμε τη δόξα του Θεού, όπως γράφει ο Ιωάννης στον πρόλογό του : «Και ο Λόγος ενσαρκώθηκε και κατοίκησε ανάμεσά μας και με θαυμασμό είδαμε τη δόξα Του, μια δόξα που σαν Μονογενής την είχε από τον Πατέρα, γεμάτος χάρη αι αλήθεια. Και από το δικό Του πλούτο πήραμε όλοι εμείς χάρη πάνω στη χάρη. Γιατί ο Νόμος δόθηκε μέσω του Μωϋσή, μα η χάρη και η αλήθεια μέσω του Ιησού Χριστού εξασφαλίστηκαν. Τον Θεό κανένας δεν τον είδε ποτέ. Ο μονογενής Γιος, που βρίσκεται στην αγκαλιά του Πατέρα, εκείνος την αποκάλυψε» (Ιωάννης Α/1: 14-18). 
    Αυτό είναι το μυστήριο της ευσεβείας, το μυστήριο της ενσάρκωσης, «ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί». Ο Λόγος του Θεού μας αναφέρει: «Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα, ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν πνεύματι, εφάνη εις αγγέλους, εκηρύχθη εις τα έθνη, επιστεύθη εις τον κόσμον, ανελήφθη εν δόξη» (Α΄ Τιμοθέου Γ/3: 16). Ο Θεός έγινε άνθρωπος, περπάτησε στη γη μας για να μας δείξει τη δόξα και τη χάρη του Θεού. Αυτό που είδε ο κόσμος είναι η αλήθεια και η δόξα του Θεού. 
    Η γέννηση του Χριστού, μας φανερώνει την παρουσία του Θεού στον κόσμο μας, στη γη μας : Εμμανουήλ – «ο Θεός μεθ’ ημών». Το ερώτημα ψυχή είναι μήπως ακόμη ζεις μακριά από τον Θεό, μέσα στη βαριά μοναξιά της ψυχής σου; Μήπως δεν έχεις ακόμα γνωρίσει τι σημαίνει «ο Θεός μεθ’ ημών;». Αν ο Χριστός δεν έχει γεννηθεί Σωτήρας, στη δική σου καρδιά, είναι σίγουρο ότι δεν είναι ούτε «Εμμανουήλ» στη ζωή σου. Ο Θεός δεν είναι κοντά σου, γιατί δε ζήτησες να είναι δικός σου, να είναι «μεθ’ ημών»
     Άς εξετάσουμε όλοι όσοι ομολογούμε την πίστη μας στο όνομά Του, κατά πόσο ζούμε τη ζωή μας, σύμφωνα με το θέλημα Του. Μήπως η μεγάλη ταχύτητα της ζωής, οι πολλές υποχρεώσει και φροντίδες μας στερούν τον «Εμμανουήλ»; Ο Λόγος του Θεού μας προτρέπει : «Προσέχετε δε εις εαυτούς μήποτε βαρυνθώσιν αι καρδίαι σας από κραιπάλης και μέθης και μεριμνών βιωτικών, και επέλθη αιφνίδιος εφ' υμάς η ημέρα εκείνη» (Λουκάς ΚΑ/21: 34). 
     Επίσης ας προσέξουμε μήπως, ενώ ο Θεός είναι μαζί μας, στο πρόσωπο του Χριστού, εμείς έχουμε απομακρυνθεί απ’ Αυτόν; Αν αισθανθούμε μακριά Του μη διστάσουμε να τρέξουμε σήμερα στην αγκαλιά του Πατέρα μας. Ας επαναλάβουμε εκείνα τα λόγια του λεγόμενου άσωτου υιού. «Σηκωθείς θέλω υπάγει προς τον πατέρα μου» (Λουκάς ΙΕ/15: 18). 
     Μην ξεχνάς ποτέ ψυχή ότι υπάρχει Πατέρας που σε περιμένει, όσο χαμηλά και αν έπεσες, όσο και βρώμικος αν βρέθηκες, μέσα στα γουρούνια της αμαρτίας. Είναι έτοιμος να σε αγκαλιάσει. «Και σηκωθείς ήλθε προς τον πατέρα αυτού. Ενώ, δε απείχεν έτι μακράν, είδεν αυτόν ο πατήρ αυτού και εσπλαγχνίσθη, και δραμών επέπεσεν επί τον τράχηλον αυτού και κατεφίλησεν αυτόν» (εδ. 20). Σιγά Κύριε, μυρίζει μέσα στα κουρέλια…. Δεν πειράζει είναι παιδί Μου.... Ήταν χαμένο και τώρα βρέθηκε….. Τι μεγαλείο!!! 
    Η γέννηση του Χριστού άλλαξε την ιστορία της ανθρωπότητας. Η γέννηση του Χριστού σημάδεψε τον κόσμο, κατά τέτοιο τρόπο, που χώρισε την ιστορία σε π.Χ. και μ.Χ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει πολύ γλαφυρά την επίδραση της ζωής του Χριστού στο βιβλίο «Μια μοναδική ζωή». 
   Πέρασαν 20 ολόκληροι αιώνες, ήδη βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και ακόμα ο Ιησούς είναι το κεντρικό σημείο της ανθρωπότητας και ο οδηγός της προόδου, ο λαμπερός αστέρας της ανατολής, που δείχνει το δρόμο προς το Θεό, για κάθε άνθρωπο.
   Όλοι οι στρατοί που παρέλασαν πάνω στη γη κι όλοι οι στόλοι που ποτέ διέπλευσαν στις θάλασσες και όλα τα κοινοβούλια που συγκλήθηκαν και όλοι οι βασιλιάδες που βασίλεψαν – όλα αυτά μαζί - δεν είχαν τόσο μεγάλη επιρροή στη ζωή του ανθρώπου πάνω στη γη, όσο η ζωή Αυτού του μοναδικού ανθρώπου». 
   Ο Χριστός γεννήθηκε για να φέρει τη «σωτηρία του κόσμου», «τη βασιλεία των ουρανών», την «παρουσία του Θεού». Ο Χριστός τα έφερε όλα αυτά στον κόσμο. Το ερώτημα είναι ψυχή όλα αυτά, που προσφέρονται δωρεάν, κατά χάριν (Εφεσίους Β/2: 8), είναι δικά σου; Έχεις γνωρίσει τη σωτηρία Του; Προσμένεις τη Βασιλεία Του; Έχεις γευτεί την παρουσία Του; 
  Αν ναι, δόξασε το Θεό και θυμήσου το Λόγο του: «ιδού, έρχομαι ταχέως, κράτει εκείνο το οποίον έχεις, διά να μη λάβη μηδείς τον στέφανόν σου» (Αποκάλυψη Γ/3: 11). 
  Αν όχι θυμήσου ότι χάρη στην Αγάπη, το Έλεος και την Μακροθυμία του Θεού, υπάρχει ακόμα ελπίδα. Άρπαξε την ευκαιρία τώρα, «διότι λέγει: Εν καιρώ δεκτώ επήκουσά σου και εν ημέρα σωτηρίας σε εβοήθησα ιδού, τώρα καιρός ευπρόσδεκτος, ιδού, τώρα ημέρα σωτηρίας (Β΄ Κορινθίους Σ/6: 2). 
  Εάν δεν υπακούσουμε, το ερώτημα παραμένει : «πως ημείς θέλομεν εκφύγει, εάν αμελήσωμεν τόσον μεγάλην σωτηρίαν; ήτις αρχίσασα να λαλήται διά του Κυρίου, εβεβαιώθη εις ημάς υπό των ακουσάντων» (προς Εβραίους Β/2: 3). 
  Επίσης. «Και καθώς είναι αποφασισμένον εις τους ανθρώπους άπαξ να αποθάνωσι, μετά δε τούτο είναι κρίσις, ούτω και ο Χριστός, άπαξ προσφερθείς διά να σηκώση τας αμαρτίας πολλών, θέλει φανή εκ δευτέρου, χωρίς αμαρτίας, εις τους προσμένοντας αυτόν διά σωτηρίαν (προς Εβραίους Θ/9: 28). ---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου